יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

המשך: קידום אתרים להשגת ריטרן אוף אינבסטמנט משופר

שלום חברים,

כן, אני יודע. היתה לנו הפסקה של שבועיים וזה יותר מדי זמן ללא עדכון עבור הבלוג ריטרן אוף אינבסטמנט. אז הנה אנחנו חוזרים במלוא הכוח!

בפעם הקודמת, דיברנו על קידום אתרים להשגת ריטרן אוף אינבסטמנט משופר. אני יודע שהבטחתי לדבר על Conversion כשיטה נוספת להשגת שיפור בריטרן אוף אינבסטמנט אבל נאלץ להמתין עם זה לפוסט הבא. ממש עוד קצת....
הסיבה לכך היא שאני רוצה לסגור חוב מפעם קודמת. משהו קטן שנותר לי לכתוב עליו התחום קידום האתרים:

אז ככה,

קידום אתרים נכון יכול להיות בצורה של שילוב של כל אחד מהפרמטרים הבאים:

1. מחקר מעמיק, ניתוח ובחירה של מילות מפתח בצורה קפדנית ומדוקדקת כדי למצוא ולהשתמש במילות המפתח שהכי רווחיות עבור העסק שלך (לכל עסק מן הסתם יש את מילות המפתח שלו).

2. כתיבת תוכן מוכוון SEO עבור עמוד הבית ועמודי הנחיתה שלך כדי להפוך אותם לידידותיים יותר עבור מנועי החיפוש וכדי לגרום לאינדוקס מהיר שלהם ע"י מנועי החיפוש.

3. בניית קישורים כדי להגביר את תפוצת הקישורים הנכנסים לאתרך ובכל לשפר את מעמדך במנועי החיפוש.

4. שימוש במדיה חברתית ליצירת נאמנות למותג שלך ולהשגת יותר מבקרים מוכווני יעד (כאלה שיש סיכוי טוב שיקנו את המוצר שלך).

בפעם הבאה, כמובטח, נדבר על נושא ה-Conversion אז יש למה לצפות :-)
.

אין תגובות: