יום שלישי, 26 באוקטובר 2010

ריטרן אוף אינבסטמנט במדיה החברתית - חלק ראשון

שלום חברים,

בפוסט של היום ובפוסטים הבאים אציג לכם את 20 הטיפים הטובים ביותר להשגת ריטרן אוף אינבסטמנט חיובי במדיה חברתית.

ארבעת הטיפים הראשונים:

1. למד איך לזהות את האנשים המשפיעים והחשובים בכל אחת מהרשתות החברתיות שלך. אתה תזדקק להם כדי לבנות את הריטרן אוף אינבסטמנט שלך.

2.  הצב לך למטרה להכיר את האנשים המשפיעים ולבנות יותר מסתם קשר עסקי איתם. בבקשה אל תפגיז את האנשים המובילים ברשת שלך עם בקשות מגוחכות לחזור אליך כשהם לא מכירים אותך. זה כמו ללכת למישהו שאף לא פגשת בפאב ולבקש ממנו לשכב איתך. תהיה מכובד. תבנה קשרים ואמון. זה הולך להיות קשר ארוך טווח ולא סטוץ חד פעמי.


3. תהיה אמיתי עם אנשים. ברגע שאתה נכנס לראשונה לרשת חדשה היה אמיתי. אל תהיה מזוייף. הם יזהו את זה.


4. הקשב. כדי להיות איש שיווק טוב יותר עלייך להיות מאזין טוב יותר. האם אי פעם היה לך קשר שהסתיים בגלל שהאיש השני לא הקשיב לך אף פעם? היחס הזה הוא פי 10 במדיה חברתית בגלל שזה קל ל- click & unfollow.

נתראה בטיפים הבאים. העסק הולך ומשתפר :-)

אין תגובות: