יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

הגדלת שיעור ה-Conversion של אתרך - ריטרן אוף אינבסטמנט משופר!

שלום חברים,

כפי שהבטחתי הפוסט של היום יעסוק בדרך השניה לשיפור ריטרן אוף אינבסטמנט לאתרי אינטרנט והיא אופטימיזציה של שיעור ה-Conversion.

איך הגדלת שיעור ה-conversion יכולה לתרום להשגת ריטרן אוף אינבסטמנט משופר?

אז ככה,
באמצעות שיפור ב-conversion אתה תשיג יותר הפניות לאתרך ותוכל להרוויח יותר משיווק לאנשים שהם קהל היעד הפוטנציאלי או במילים אחרות targeted traffic.

כדי להשיג גידול ב-Conversion ניתן לנקוט במגוון פעולות:

1. חשוב לעצמך מהם נקודות המכירה הייחודיות לאתרך והבטח שהן מוצגות בברור בעמוד הבית ובעמודי הנחיתה.

2.  שפר את עיצוב אתרך כדי שיהיה יותר ידידותי למנועי החיפוש ושיוכל להעביר את מסרייך למבקרי האתר בצורה טובה יותר.

3. שפר את השימושיות והנגישות של אתרך כדי שיהיה קל יותר לנווט בו ולמצוא מידע, מוצרים או שירותים.

4. שפר את עמודי הנחיתה שלך שיתאימו לקמפיינים הפרסומיים ולמילות המפתח שנמצאות בהם.

5. הבטח שעמודי הנחיתה שלך רלוונטיים לכלל התכנים באתרך.

6. נסה מודעות פרסומת מסוגים שונים ובדוק את השפעתם.

7. נתר ועקוב אחר הקמפיינים שלך ונתח את התוצאות כדי שתוכל להשתפר במקומות הרצויים ולהשיג ביצועים טובים וריטרן אוף אינבסטמנט מצוין לאתרך.

אין תגובות: