יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

ריטרן אוף אינבסטמנט משופר במדיה חברתית - חלק חמישי

בוקר טוב,

אין כמו לפתוח את הבוקר עם 3 טיפים חדשים להשיג ריטרן אוף אינבסטמנט משופר עוד יותר באמצעות המדיה החברתית:
ריטרן אוף אינבסטמנט
15. אל תתמקד רק במספרים. איש שיווק או מכירות שמכוון רק לטווח קצר רואה רק את המספרים שהוא צריך להגיע אליהם או את התפוקה שהם מניבים, כלומר הוא עוסק בשיפור ריטרן אוף אינבסטמנט לטווח קצר בלבד. מדיה חברתית עיקרה הוא בניית קשרים ארוכי טווח. שים לך למטרה לבנות קשרים לטווח ארוך.


16. התייחס לרשת הקשרים שלך כאל גינה. שרת את הקבוצה שלך, בדוק אם הם זקוקים לקצת מוטיבציה כדי לגדול, לקצת חום ואהבה אחרי יום ארוך או אפילו לחגיגות לאחר הזדמנות חדשה שהפכה להצלחה!


17. הבן כיצד האנשים המשפיעים ברשת שלך עובדים וחקה את אשר הם עושים. התבונן בכל צעד שלהם וכיצד הם מתקשרים עם הרשת שלהם. שאל את עצמך איך הם הגיעו לאן שהגיעו והצליחו להשיג רמה גבוהה ביותר של ריטרן אוף אינבסטמנט (מי הם המשפיעים שלהם?) . אגב, זה לא אומר בשום אופן להעתיק את היצירות שלהם ופרי עיטם.

בהזמנות זו רציתי להגיד תודה לליאור, האיש והאנקדוטות, על תרומתו לפריחת הבלוג "ריטרן אוף אינבסטמנט".

אין תגובות: