יום שישי, 12 בנובמבר 2010

ניתור עקבי של ריטרן אוף אינבסטמנט לאתרך - למה זה כל כך חשוב?

שבת שלום,

היום נעסוק בשאלה החשובה: מדוע חשוב מאוד לנתר בעקביות את ריטרן אוף אינבסטמנט של האתר שלך?

ניתור עקבי של אתרך בהיבט של ריטרן אוף אינבסטמנט, על בסיס יומי, שבועי או שניהם יבטיח השגת 5 יעדים חיוניים:

1. להבטיח שאתה לא מפסיד כסף על איזשהו קמפיין פרסומי על בסיס יומי או שבועי.

2. לגלות ירידות פתאומיות בביצועים של כל אחד מהקמפיינים ולבצע את הפעולות הנדרשות לתיקון ולהחזרה למוטב.

3. לגלות שיפורים פתאומיים בביצועים של כל אחד מהקמפיינים ולבצע את הצעדים הדרושים כדי לנצל את המצב לתועלת האישית שלך.

4. להעריך את האפקט של שינוי אלמנטים שונים בקמפיים כדי לשמר את האלמנטים הטובים ביותר כפי שעושים במבחנים מפוצלים (split testing) ובשיטות בדיקה אחרות.

5. לגלות אם קמפיין מסויים משיג את היעדים והמטרות שלו או נכשל בהם.

* רציתי להודות שוב לליאור על הסיוע שלו בטיפים ובעצות לשיפור האתר. אני ממליץ לכם לבקר בבלוג שלו בקפה דה מרקר.

אין תגובות: