יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

כיצד להתאים תבנית וורדפרס לעברית וליישם ריטרן אוף אינבסטמנט מעולה?

בוקר טוב!

שבוע חדש מתחיל, בעצם כבר יום שני אבל זה עדיין שבוע חדש מבחינתי. בכל מקרה אני יודע שאתם מחכים לעוד כמה טיפים בנושא שיפור הריטרן אוף אינבסטמנט במדיה חברתית אבל היום נעשה אתנחתא קלה מזה ואני רוצה להראות כיצד עם קצת השקעה אפשר להביא לתמורה לא רעה בכלל.

על מה אני מדבר אתם שואלים? אז ככה: בשבוע שעבר בקורס "סדנה למולטימדיה" הרצה לנו יואב פרחי ולימד אותנו איך להפוך תבנית וורדפרס שאיננה מותאמת לעברית (גם מבחינת שמאל-ימין וגם מבחינת המונחים שבאנגלית) ותבנית מגויירת בעברית מלאה. איך זה קשור לריטרן אוף אינבסטמנט? עם קצת אינבסטמנט (פחות משעה עבודה לתבנית) אתם יכולים לקבל ריטרן גבוה מאוד (1000 שקל לתרגום או יותר). שווה לא?

כחלק ממטלות הקורס אני ולנה התנדבנו להכין סרטון וידאו שמתאר את כל תהליך הגיור בהדגמה על תבנית הוורדפרס Precious.

צפייה מהנה!




2 תגובות:

מכשפה טובה - הילה ארי בוסתן אמר/ה...

מדהים!
הצלתם את חיי

Andrew Smith אמר/ה...

קודם כול תודה רבה על המדריך המעולה !
שנית יש לי שאלה:

לאחר שתרגמתיאת כול המחרוזות עם התוכנה
העלתי את הקובץ לשרת אך המחרוזות לא השתנו, האם ידועה הסיבה ?